FAQ

DOSTAWA

1. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
   Tak, odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie naszej firmy Coolmarket sp z o.o. ul Sadowa 1, 32-010 Sulechów

2. Czy na zakupione towary wystawiacie faktury VAT?
    Tak. Do każdego zakupu dokonanego w Coolmarket.pl załączamy paragon fiskalny lub faktury VAT lub dokument wysyłany jest pocztą email 

3. Czy towary na waszym sklepie są nowe?
Tak wszystkie towary dostępne na naszym sklepie są nowe objęte gwarancją producenta

4. W otrzymanej paczce nie było dokumentu zakupu (faktura, paragon) - co powinienem zrobić?
    Paragon lub Faktura VAT powinna znajdować się w przesyłce, w razie jej braku prosimy o kontakt
   z Biurem Obsługi Klienta.

sklep@coolmarket.pl
(+48) 12 291 98 44
kom.  501-791-166
Prześlemy do Ciebie fakturę w wersji elektronicznej lub drukowanej.

5. Czy jest możliwość otrzymania rabatu?
   Tak, dla firm serwisowych lub osób chcących dokonać większego zamówienia istnieje możliwość otrzymania rabatu na
   zakupy w naszym sklepie. Aby otrzymać rabat skontaktuj się z obsługą sklepu

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium