Hydronetka MAROLEX Industry ERGO ACID 2000 , kwasoodporna do mycia i odkażania 2l
Opis
Opryskiwacz MAROLEX Industry ERGO ACID 2000 o pojemności 2 l
Opryskiwacze Industry REGO są kolejną odsłoną opryskiwaczy z rodziny master. Wprowadziliśmy zmiany i rozwiązania które sprawiły, że stały się one jednymi z najlepszych opryskiwaczy w swojej kategorii. Jednym z elementów który zmieniliśmy to kształt zbiornika. Dzięki specjalnym profilowaniom zbiornika podnieśliśmy komfort odkręcania głowicy od zbiornika. Poszerzyliśmy również wlew to sprawi że wlewanie cieczy będzie jeszcze łatwiejsze. Pomyśleliśmy również o widoczności dodając przezroczysty pasek poziomu cieczy, który pozwoli łatwo ocenić jej poziom w zbiorniku. Odpowiedzieliśmy również na Państwa sugestie i wyposażyliśmy opryskiwacz w system 3D FLEX dzięki któremu można przeprowadzać zabiegi nieprzerwanie niezależnie od położenia zbiornika. W celu dopełnienia komfortu pracy stworzyliśmy przycisk Auto-blokady, który umożliwia przeprowadzanie oprysków bez konieczności ciągłego trzymania wciśniętego przycisku.
Główne cechy:
- dysza posiadająca regulację kąta strumienia
- wymienne dysze, kompatybilne ze wszystkimi opryskiwaczami firmy marolex
- auto przycisk blokujący strumień rozpylania cieczy
- zbiornik o nowoczesnym kształcie, specjalne profilowanie ułatwia odkręcenie główki
- uchwyt dopasowany do kształtu dłoni, umożliwia również zawieszenie opryskiwacza na „krawędzi”
- zawór bezpieczeństwa chroniący zbiornik i Użytkownika
- podwójna skala – w litrach i galonach U.S.
- półprzezroczysty zbiornik, ułatwiający widoczność poziomu cieczy
- wysoka jakość podzespołów i uszczelnień
- lekko działająca i bardzo wydajna pompka
- 3D Flex – nowoczesny system zasysania cieczy, umożliwiający opryskiwanie w różnym nachyleniu urządzenia
- możliwość stosowania dodatkowych akcesorii, np. osłonki herbicydowej, lancy 15/30 cm
Dane techniczne
Pojemność całkowita | 2,4 l |
Pojemność robocza | 2 l |
Ciśnienie robocze | 0,4 MPa |
Waga | 0,6 kg |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.